Saturday, July 11, 2009

you're not alone

Another day has gone 时间一天又一天的过去
I'm still all alone 我依然孤身一人
How could this be 怎么可以
You're not here with me 你怎么可以不在我身边
You never said goodbye 你说过永不分手
Someone tell me why 谁能告诉我为什么
Did you have to go 你要离开我
And leave my world so cold 把我一个人留在这个冷酷的世界
Everyday I sit and ask myself 每天我都在不断的问自己
How did love slip away 为什么爱情离我而去
Something whispers in my ear and says 这时耳边有个声音轻轻对我说
That you are not alone 其实你并不孤独
For I am here with you 因为我一直陪在你的身边
Though you're far away 虽然你离我很远
I am here to stay 我都会一直在这里等着你
But You are not alone 你并不孤独
For I am here with you 我会永远陪着你
Though we're far apart 虽然我们相隔千山万水
You're always in my heart 但是你永远都在我心里
But You are not alone 你不孤独
alone alone 孤独,孤独
Why, alone 为什么,孤单~~~
Just the other night 曾经的一个夜晚
I thought I heard you cry 我仿佛听到你哭着对我说
Asking me to come 希望我来到你身边
And hold you in my arms 拥你入怀
I can hear your prayers 我听到了你的祷告
Your burdens I will bear 我真的心甘情愿为你承担一切
But first I need your hand 只要你牢牢抓住我的手
Then forever can begin 我们永远都不要再分开
Everyday I sit and ask myself 每天我都在不断的问自己
How did love slip away 为什么爱情离我而去
Something whispers in my ear and says 这时耳边有个声音轻轻对我说
That you are not alone 其实你并不孤独
For I am here with you 因为我一直陪在你的身边
Though you're far away 虽然你离我很远
I am here to stay 我都会一直在这里等着你
For You are not alone 你并不孤独
For I am here with you 我会永远陪着你
Though we're far apart 虽然我们相隔千山万水
You're always in my heart 但是你永远都在我心里
For you are not alone 你不再孤独
Whisper three words and I'll come runnin' 只要你轻轻地说那三个字,我就会奔向你
And girl you know that I'll be there 女孩,你要知道我会永远守候着你
I'll be there 永远...
You are not alone 你不孤独
For I am here with you 我会永远陪着你
Though you're far away 虽然你离我很远
I am here to stay 我都会一直在这里等着你
For You are not alone 你不孤独
I am here with you 我会永远陪着你
Though we're far apart 虽然我们相隔千山万水
You're always in my heart 但是你永远都在我心里
For You are not alone 你不孤独
For I am here with you 因为我一直陪在你的身边
Though you're far away 虽然你离我很远
I am here to stay 我都会一直在这里等着你
For you are not alone 你并不孤独

No comments:

Post a Comment